Objevili jste na zboží závadu? Nezoufejte, garantujeme bezproblémové vyřízení Vaší reklamace.

Jak postupovat

Vždy je nejprve nutné sepsat informace o vadě zboží – jak se závada projevuje. Doporučujeme využít a vyplnit náš Reklamační list (doc, 33kB).

Sepsaný protokol poté přiložte k reklamovanému zboží a osobně se stavte na naší prodejně. Nebo nám můžete celý dobře zabalený balíček poslat na adresu obchodu. Zboží zasílejte nejlevnějším možným způsobem např. prostřednictvím obyčejného balíku České pošty (zásilky formou dobírky nepřijímáme).

K reklamaci je také nutné přiložit kopii dokladu o koupi zboží (fakturu).

Lhůta pro vyřízení reklamace

Na reklamaci máme ze zákona vymezenu 30 denní lhůtu, avšak vždy se snažíme zboží reklamovat co nejrychleji – obratem.

Pokud by se nepodařilo reklamaci vyřídit do 30 dnů, máte právo na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu, případně na vrácení peněz.